thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak sinein en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı izahatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kırık dökük ve en yararlı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine irtibatlar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı fen sineerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek sinein kadir göndermek nazik örutubet taşır. Kişiye özel sineerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve taharri sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video kırışmak, gönülğinizi daha bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en oylumlu toplumsal medya platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile destelantı kurmak sinein harika bir alan. Her toplumsal medya platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da bütünü epey video/tören odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden ne tevzi etmek istediğinizi her vakit görüş önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde istifade etmek sinein sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme aktif kullanıcıevet malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız toplumsal medyada evetğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa koygun hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı sineermiş güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, gönülğiniz uğur kitlenizin lakinç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları üzere sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün sineeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, kontrol neticelerinda daha yüksek sıralarda ve daha kesif görülür, gönülğinize trafik peşışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde yararlı meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu daha yararlı hale getirir, trafik ve dönüştürme dair daha yüksek skorlar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü taraf sayfalardan organik irtibatlar gidermek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir irtibatya gelen her tıklama sinein ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), oylumlu hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi sinein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.